Schlesier, Juliane and Wagener, Uta and Moschner, Barbara (2018) Beobachtung als Methode zur Erforschung des selbstregulierten Lernens bei Grundschulkindern. In: Qualitative Forschung mit Kindern. Springer VS, pp. 279-310. ISBN 978-3-658-24563-4 - 978-3-658-24564-1

Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-65...
Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Methode, Beobachtung, selbstreguliertes Lernen, Grundschule
Subjects: Philosophy and psychology > Psychology
Social sciences > Education
Divisions: School of Educational and Social Sciences > Department of Educational Sciences
Date Deposited: 23 Mar 2021 12:20
Last Modified: 23 Mar 2021 12:20
URI: https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/5024
URN: urn:nbn:de:gbv:715-oops-51051
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-24564-1_9
Nutzungslizenz:

Actions (login required)

View Item View Item