Schlesier, Juliane and Wagener, Uta and Moschner, Barbara (2018) Beobachtung als Methode zur Erforschung des selbstregulierten Lernens bei Grundschulkindern. In: Qualitative Forschung mit Kindern. Springer VS, pp. 279-310. ISBN 978-3-658-24563-4 - 978-3-658-24564-1
Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-65...
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Methode, Beobachtung, selbstreguliertes Lernen, Grundschule |
Subjects: | Philosophy and psychology > Psychology Social sciences > Education |
Divisions: | School of Educational and Social Sciences > Department of Educational Sciences |
Date Deposited: | 23 Mar 2021 12:20 |
Last Modified: | 23 Mar 2021 12:20 |
URI: | https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/5024 |
URN: | urn:nbn:de:gbv:715-oops-51051 |
DOI: | https://doi.org/10.1007/978-3-658-24564-1_9 |
Nutzungslizenz: |
Actions (login required)
View Item |