Henschel, Alexander (2024) Biopolitische Funktionen musischer Kunsterziehung in der deutschen Sonderschule: eine Zeitschriftenstudie (1928-1961). In: All Inclusive? Kunstpädagogik im Spiegel der Inklusion. Kunst Medien Bildung (19). kopaed, München, pp. 41-72. ISBN 978-3-96848-146-3
Full text not available from this repository. (Request a copy)Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Kunstpädagogik Kunsterziehung Kunstunterricht Rassismus Nationalsozialismus Sonderschule Eugenik |
Subjects: | Social sciences > Education |
Divisions: | School of Linguistics and Cultural Studies > Institute for Art and Visual Culture |
Date Deposited: | 08 Nov 2024 12:08 |
Last Modified: | 08 Nov 2024 12:08 |
URI: | https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/6949 |
URN: | urn:nbn:de:gbv:715-oops-70303 |
DOI: | |
Nutzungslizenz: |
Actions (login required)
View Item |