Henschel, Alexander (2024) Biopolitische Funktionen musischer Kunsterziehung in der deutschen Sonderschule: eine Zeitschriftenstudie (1928-1961). In: All Inclusive? Kunstpädagogik im Spiegel der Inklusion. Kunst Medien Bildung (19). kopaed, München, pp. 41-72. ISBN 978-3-96848-146-3

Full text not available from this repository. (Request a copy)
Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Kunstpädagogik Kunsterziehung Kunstunterricht Rassismus Nationalsozialismus Sonderschule Eugenik
Subjects: Social sciences > Education
Divisions: School of Linguistics and Cultural Studies > Institute for Art and Visual Culture
Date Deposited: 08 Nov 2024 12:08
Last Modified: 08 Nov 2024 12:08
URI: https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/6949
URN: urn:nbn:de:gbv:715-oops-70303
DOI:
Nutzungslizenz:

Actions (login required)

View Item View Item