Jungmann, Tanja (2021) Lese-Rechtschreibförderung. In: Psychologische Förder- und Interventionsprogramme für das Kindes- und Jugendalter. Psychotherapie: Praxis . Springer, Berlin, pp. 133-147. ISBN 978-3-662-61159-3 - 978-3-662-61160-9
|
- Published Version
Volltext (577Kb) |
Official URL: https://doi.org/10.1007/978-3-662-61160-9
| Item Type: | Book Section |
|---|---|
| Subjects: | Philosophy and psychology > Psychology |
| Divisions: | School of Educational and Social Sciences > Department of Special Needs Education and Rehabilitation |
| Date Deposited: | 27 Jul 2022 07:46 |
| Last Modified: | 27 Jul 2022 07:46 |
| URI: | https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/5211 |
| URN: | urn:nbn:de:gbv:715-oops-52925 |
| DOI: | 10.1007/978-3-662-61160-9 |
| Nutzungslizenz: |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


