Items where Division is "School of Educational and Social Sciences > Department of Educational Sciences" and Year is 2019

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: G | H | J | L | R | S | W
Number of items: 11.

G

Gereke, Iris and Walther, Friederike and Schulz-Kaempf, Winfried and Leiprecht, Rudolf (2019) Kontaktstudium als Anerkennungsraum. Differenzverhältnisse, 5 . BIS-Verlag, Oldenburg. ISBN 9783814223766

H

Hykel, Johannes (2019) Die Ausblendung rassistischer Normalität: eine rassismuskritische Analyse der Eröffnung einer Asylunterkunft in Berlin-Hellersdorf im Sommer 2013. PhD, Universität Oldenburg.

J

Johow, Johannes and Willführ, Kai Pierre and Voland, Eckart (2019) High consanguinity promotes intergenerational wealth concentration in socioeconomically privileged Krummhörn families of the 18th and 19th centuries. Evolution and human behavior, 40 (2). pp. 204-213. ISSN 1090-5138

L

Leiprecht, Rudolf and Langerfeldt, Alexander (2019) Junge Männer in der Migrationsgesellschaft. Monografie. BIS-Verlag, Oldenburg, ISBN 9783814223803.

Lorenz, Hans-Jürgen (2019) Von der Höheren Bürgerschule zum Herbartgymnasium. Monografie. BIS-Verlag, Oldenburg, ISBN ISBN 9783814223759.

R

Roden, Ingo and Früchtenicht, Kaija and Kreutz, Gunter and Linderkamp, Friedrich and Grube, Dietmar (2019) Auditory Stimulation Training With Technically Manipulated Musical Material in Preschool Children With Specific Language Impairments: An Explorative Study. Frontiers in Psychology, 10. ISSN 1664-1078

S

Schaumburg, Melanie (2019) Alles inklusive? Zum Inklusionsverständnis innerhalb der medienpädagogischen Praxis. Merz Medien + Erziehung: Zeitschrift für Medienpädagogik, 63 (5). pp. 17-23. ISSN 0176-4918

Schaumburg, Melanie (2019) Berufsfeld Kulturelle Bildung. In: Handbuch Inklusion und Medienbildung. Belz Juventa, Weinheim ; Basel, pp. 181-188. ISBN 978-3-7799-3892-7

Schaumburg, Melanie and Walter, Stefan and Hashagen, Uje (2019) Was verstehen Lehramtsstudierende unter Inklusion? Eine Untersuchung subjektiver Definitionen. Qualifizierung für Inklusion, 1 (1).

Schlesier, Juliane and Roden, Ingo and Moschner, Barbara (2019) Emotion regulation in primary school children: a systematic review. Children and youth services review (100). pp. 239-257. ISSN 0190-7409

W

Willführ, Kai Pierre and van Dijk, Ingrid K. (2019) Another helping: a plea for an interdisciplinary perspective on the role of kin over the life course. Historická demografie, 43 (2). pp. 157-181. ISSN 0323-0937 - 2570-9259

This list was generated on Fri May 3 07:56:31 2024 CEST.