Busse, Vera and Riedesel, Lisa and Krause, Ulrike-Marie (2017) Anregung von Reflexionsprozessen zur Förderung interkultureller Kompetenz : Ergebnisse einer Interventions- und einer Interviewstudie. Zeitschrift für Pädagogik, 63 (3). pp. 362-386. ISSN 0044-3247
Full text not available from this repository.Abstract
["eprint_fieldname_abstract_plus" not defined]
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | Reflexionsprozesse, Interkulturelles Lernen, Intervention, Interviewstudie |
| Divisions: | School of Educational and Social Sciences > Department of Educational Sciences |
| Date Deposited: | 11 May 2017 09:34 |
| Last Modified: | 11 May 2017 10:50 |
| URI: | https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/2978 |
| URN: | urn:nbn:de:gbv:715-oops-30592 |
| DOI: | |
| Nutzungslizenz: |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


