Up a level |
Bell, Linda and Connelly, Vincent and Grünke, Matthias and Schulden, Matthias (2023) The effects of a LEGO® intervention on the writing performance of seventh graders with special needs. Insights into learning disabilities, 20 (1). pp. 27-36. ISSN 1949-1212
Schröder, Lea and Urton, Karolina and Vierbuchen, Marie-Christine and Hertel, Sophia and Knaak, Turid and Nobel, Kerstin and Barwasser, Anne and Grünke, Matthias and Schulden, Matthias and Hillenbrand, Clemens (2022) Digitale Förderung der narrativen Schreibkompetenz bei Schülerinnen und Schülern mit diagnostiziertem Unterstützungsbedarf: ein systematisches Literatur-Review. Empirische Sonderpädagogik, 14 (1). pp. 47-78. ISSN 1869-4845 - 1869-4934
Grünke, Matthias and Hintz, Anna-Maria (2018) Lese-und Rechtschreibschwäche. In: Praxishandbuch: Verhaltenstherapie bei Kindern und Jugendlichen. Beltz, Weinheim, pp. 323-331. ISBN 978-3-621-28387-8
Rensing, Julia and Vierbuchen, Marie-Christine and Hillenbrand, Clemens and Grünke, Matthias (2016) Implementing peer-assisted writing support in German secondary schools. Insights into learning disabilities, 13 (2). pp. 151-164. ISSN 1949-1212