Spies, Anke and Speck, Karsten and Steinbach, Anja (2023) Schulsozialarbeit als 'Schnittstelle' in den Handlungslogiken einer Ganztagsgrundschule: zum Dilemma zwischen Stabilisierungsauftrag und schulischer Transformation. In: Empirische Facetten der Schulsozialarbeit. Beltz Juventa, Weinheim, pp. 234-248. ISBN 978-3-7799-7438-3 - 978-3-7799-7439-0

Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: https://content-select.com/index.php?id=bib_view&e...
Item Type: Book Section
Subjects: Social sciences > Social problems, social services, insurance
Social sciences > Education
Divisions: School of Educational and Social Sciences > Department of Educational Sciences
Date Deposited: 14 Feb 2024 12:10
Last Modified: 14 Feb 2024 12:10
URI: https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/6142
URN: urn:nbn:de:gbv:715-oops-62235
DOI:
Nutzungslizenz:

Actions (login required)

View Item View Item