Spies, Anke and Speck, Karsten and Steinbach, Anja (2023) Schulsozialarbeit als 'Schnittstelle' in den Handlungslogiken einer Ganztagsgrundschule: zum Dilemma zwischen Stabilisierungsauftrag und schulischer Transformation. In: Empirische Facetten der Schulsozialarbeit. Beltz Juventa, Weinheim, pp. 234-248. ISBN 978-3-7799-7438-3 - 978-3-7799-7439-0
Full text not available from this repository. (Request a copy)
Official URL: https://content-select.com/index.php?id=bib_view&e...
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Social sciences > Social problems, social services, insurance Social sciences > Education |
Divisions: | School of Educational and Social Sciences > Department of Educational Sciences |
Date Deposited: | 14 Feb 2024 12:10 |
Last Modified: | 14 Feb 2024 12:10 |
URI: | https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/6142 |
URN: | urn:nbn:de:gbv:715-oops-62235 |
DOI: | |
Nutzungslizenz: |
Actions (login required)
View Item |