Hamade, Dani (2023) Modell zur didaktischen Strukturierung von Lerneinheiten im Kontext der Pflegerobotik. In: Roboter im Unterricht: Mensch-Roboter-Kollaboration im schulischen Einsatz. Landesinitiative n-21, Hannover, pp. 234-236.
|
Volltext (14Mb) |
| Item Type: | Book Section |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | Robotik, Unterricht, Pflege |
| Subjects: | Generalities, computers, information > Computer science, internet Social sciences > Social problems, social services, insurance Social sciences > Education Technology, medicine, applied sciences > Medicine and health |
| Divisions: | Faculty of Mathematics and Science > Institute of Physics (IfP) |
| Date Deposited: | 15 Dec 2023 09:28 |
| Last Modified: | 15 Dec 2023 09:28 |
| URI: | https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/5919 |
| URN: | urn:nbn:de:gbv:715-oops-60003 |
| DOI: | |
| Nutzungslizenz: |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


