Hintz, Anna-Maria and Paal, Michael (2018) Schulalltagsimmanente Unterstützung sozialer Kompetenzen: Check In Check Out adaptiert für Lernende mit geringen Lesefähigkeiten. Sonderpädagogik in Rheinland-Pfalz, 49. pp. 2-9. ISSN 2199-0484
Full text not available from this repository.| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | Check In Check Out, CICO, Schule, Verhalten, Prävention, Unterstützung, Förderung, Arbeitsverhalten |
| Subjects: | Social sciences > Education |
| Divisions: | School of Educational and Social Sciences > Department of Special Needs Education and Rehabilitation |
| Date Deposited: | 24 May 2019 10:47 |
| Last Modified: | 24 May 2019 10:47 |
| URI: | https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/4023 |
| URN: | urn:nbn:de:gbv:715-oops-41040 |
| DOI: | |
| Nutzungslizenz: |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


