Grünke, Matthias and Hintz, Anna-Maria (2018) Lese-und Rechtschreibschwäche. In: Praxishandbuch: Verhaltenstherapie bei Kindern und Jugendlichen. Beltz, Weinheim, pp. 323-331. ISBN 978-3-621-28387-8
Full text not available from this repository. (Request a copy)| Item Type: | Book Section |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | Lese-und Rechtschreibschwäche LRS Lesen Schreiben Sonderpädagogik Förderung Diagnostik |
| Subjects: | Social sciences > Education |
| Divisions: | School of Educational and Social Sciences > Department of Special Needs Education and Rehabilitation |
| Date Deposited: | 24 May 2019 10:45 |
| Last Modified: | 24 May 2019 10:45 |
| URI: | https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/4021 |
| URN: | urn:nbn:de:gbv:715-oops-41028 |
| DOI: | |
| Nutzungslizenz: |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


