Krause, Moritz and Pietzner, Verena and Eilks, Ingo (2015) Einstellungen und Selbstkonzept von angehenden Lehrkräften zur Nutzung von digitalen Medien im Chemieunterricht. In: Heterogenität und Diversität - Vielfalt der Voraussetzungen im naturwissenschaftlichen Unterricht. IPN, Kiel, pp. 681-683. ISBN 978-3-89088-362-5
Full text not available from this repository. (Request a copy)| Item Type: | Book Section |
|---|---|
| Subjects: | Social sciences > Education Science and mathematics > Chemistry |
| Divisions: | Faculty of Mathematics and Science > Department of Chemistry (IfC) |
| Date Deposited: | 21 Oct 2015 10:33 |
| Last Modified: | 21 Oct 2015 10:33 |
| URI: | https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/2502 |
| URN: | urn:nbn:de:gbv:715-oops-25828 |
| DOI: | |
| Nutzungslizenz: |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


