![]() | Up a level |
Goagoses, Naska and Schüürmann, Alissa and Pöchmüller, Viktoria and Hillenbrand, Clemens (2025) Cognitive emotion regulation and problematic video gaming during adolescence = Kognitive Emotionsregulation und problematisches Videospielen im Jugendalter. Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und pädagogische Psychologie. pp. 1-12. ISSN 0049-8637 - 2190-6262
Schüürmann, Alissa and Pöchmüller, Viktoria and Augustin, Juliane (2025) Förderung mit digitalen Audiostiften in inklusiven Settings – Chancen, Grenzen, Perspektiven. Zeitschrift für Heilpädagogik, 76 (4). pp. 137-149. ISSN 0513-9066
Schüürmann, Alissa (2023) Emotionales Lernen im Anfangsunterricht: der Gefühlswetterbericht und das Stimmungsherz. Sachunterricht Weltwissen (2). pp. 16-21. ISSN 2509-369X
Schüürmann, Alissa and Goagoses, Naska (2022) Perceived social support and alcohol consumption during adolescence: a path-analysis with internalizing and externalizing behaviour problems. Emotional & behavioural difficulties. ISSN 1741-2692