Items where Author is "Eilks, Ingo"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Article

Krause, Moritz and Pietzner, Verena and Dori, Yehudit Judy and Eilks, Ingo (2017) Differences and developments in attitudes and self-efficacy of prospective chemistry teachers concerning the use of ICT in education. Eurasia journal of mathematics, science and technology education, 13 (8). pp. 4405-4417. ISSN 1305-8223

Book Section

Niemczik, Christian and Eilks, Ingo and Pietzner, Verena (2016) Vermittlungsexperimente: Lernen durch kollaborative Videoerstellung. In: Authentizität und Lernen: das Fach in der Fachdidaktik. Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, 36 . Universität, Regensburg, pp. 211-214.

Niemczik, Christian and Pietzner, Verena and Eilks, Ingo (2015) Chemical experiments : learning by collaborative video creation. In: Teaching is touching the future : academic teaching within and across disciplines. Universitätsverlag Webler, Bielefeld, pp. 198-200. ISBN 978-3-937026-97-8

Krause, Moritz and Pietzner, Verena and Eilks, Ingo (2015) Einstellungen und Selbstkonzept von angehenden Lehrkräften zur Nutzung von digitalen Medien im Chemieunterricht. In: Heterogenität und Diversität - Vielfalt der Voraussetzungen im naturwissenschaftlichen Unterricht. IPN, Kiel, pp. 681-683. ISBN 978-3-89088-362-5

Niemczik, Christian and Eilks, Ingo and Pietzner, Verena (2015) The flipped classroom : an introduction to organic chemistry as a video based jigsaw puzzle. In: Teaching is touching the future : academic teaching within and across disciplines. Universitätsverlag Webler, Bielefeld, pp. 195-197. ISBN 978-3-937026-97-8

This list was generated on Mon Mar 18 20:39:30 2019 CET.