Jungmann, Tanja and Thümmel, Ingeborg (2022) Sprachsensibler Unterricht: ein Konzept für zwei- und mehrsprachige Schülerinnen und Schüler mit kognitiven Beeinträchtigungen? In: Zwei- und Mehrsprachigkeit bei Kindern mit kognitiven Beeinträchtigungen. Verlag W. Kohlhammer, Stuttgart, pp. 63-77. ISBN 978-3-17-041504-1

This is the latest version of this item.

[img] - Published Version
Restricted to Registered users only


Volltext (169Kb) | Request a copy
Item Type: Book Section
Divisions: School of Educational and Social Sciences > Department of Special Needs Education and Rehabilitation
Date Deposited: 07 Mar 2025 11:49
Last Modified: 07 Mar 2025 11:49
URI: https://oops.uni-oldenburg.de/id/eprint/7143
URN: urn:nbn:de:gbv:715-oops-56730
DOI: 10.17433/978-3-17-041505-8
Nutzungslizenz:

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item

Document Downloads

More statistics for this item...